خانه وبلاگ آمپرمتر dc تابلویی با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



آمپرمتر dc تابلویی با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

آمپرمتر dc تابلویی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع آمپرمتر dc تابلویی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات آمپر متر تابلویی-آمپرمتر عقربه ای گرد-مشخصات آمپرمتر تابلویی-آمپرمتر عقربه ای dc که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

آمپرمتر dc تابلویی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع آمپر متر تابلویی-آمپرمتر عقربه ای گرد-مشخصات آمپرمتر تابلویی-آمپرمتر عقربه ای dc  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع آمپرمتر dc تابلویی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
آمپرمتر dc تابلویی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع آمپرمتر dc تابلویی در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آمپر متر تابلویی-آمپرمتر عقربه ای گرد-مشخصات آمپرمتر تابلویی-آمپرمتر عقربه ای dc  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از آمپرمتر dc تابلویی را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

آمپرمتر dc تابلویی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  آمپرمتر dc تابلویی را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی آمپر متر تابلویی-آمپرمتر عقربه ای گرد-مشخصات آمپرمتر تابلویی-آمپرمتر عقربه ای dc توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

آمپر متر یا آمپر سنج چیست؟
الکتریسیته یا همان برق کاربردهای فراوانی مانند گرم کردن خانه‌ها، روشن شدن ماشین با چرخاندن سوییچ و … دارد. ولی گاهی اوقات نیاز داریم تا جریانی که از یک دستگاه الکتریکی عبور می‌کند را اندازه‌گیری کنیم. یکی از ابزارهایی که می‌تواند این کار را انجام دهد آمپر متر است که جریان الکتریکی را اندازه‌گیری می‌کند. جریان الکتریکی شارش بارهای الکتریکی در واحد زمان است.
رابطه بین جریان الکتریکی، میدان مغناطیسی و نیروهای فیزیکی اولین بار توسط «هانس کریستیان اورستد» (Hans Christian Ørsted) مورد توجه قرار گرفت. او در سال ۱۸۲۰ متوجه شد که عقربه قطب ‌نما زمانی که جریان در یک سیم مجاور آن عبور می‌کند، منحرف می‌شود.
این دستگاه نام خود را از واحد استاندارد اندازه‌گیری جریان الکتریکی یعنی آمپر گرفت و غالباً روی دستگاه‌ها کلمه آمپر به صورت کوتاه شده amp دیده می‌شود. امروزه دستگاه‌های دیگری به نام مولتی متر وجود دارند که قادر به اندازه‌گیری چند کمیت هستند و یکی از قابلیت‌های آن‌ها اندازه‌گیری جریان است.
توجه به این نکته مهم است که آمپر متر فقط جریان را اندازه‌گیری می‌کند و ولتاژ را اندازه نمی‌گیرد. جریان و ولتاژ دو کمیت جداگانه هستند که ولتاژ را می‌توان به عنوان اختلاف پتانسیل الکتریکی در واحد بار یا به عنوان انرژی موجود در یک مدار یا میدان‌الکتریکی در یک نقطه واحد تعریف کرد. ولی جریان سرعت عبور بار الکتریکی از هر نقطه مشخص بر روی مدار است.
یکی از روشهای معمول برای درک تفاوت این دو پارامتر در نظر گرفتن عبور جریان از یک سیم مانند عبور آب از یک شلنگ است. در این شبیه‌سازی ولتاژ مانند فشار آب و جریان الکتریکی مانند سرعت جریان آب است. تغییرات در یکی از پارامترها می‌تواند روی دیگری تأثیر بگذارد اما این دو پارامتر یکسان نیستند. در تصاویر شماتیک از مدارهای الکتریکی یک آمپرمتر مانند شکل زیر با حرف A نمایش داده می‌شود.انواع آمپر متر
دسته‌بندی آمپرمترها بر اساس دو پارامتر صورت می‌گیرد. این دستگاه‌ها را می‌توان براساس طراحی و ساختار و یا نوع جریان عبوری از آمپرمتر طبقه‌بندی کرد. در ابتدا دسته‌بندی آمپرمترها بر اساس ساختار را بررسی می‌کنیم. بر اساس این دسته‌بندی، آمپر مترها را می‌توان به پنج دسته تقسیم کرد:
آمپرمتر با سیم‌پیچ متحرک.
آمپرمتر با مغناطیس متحرک.
آمپرمتر با آهن متحرک.
آمپرمتر الکترودینامیک.
آمپرمتر سیم داغ.
از نظر جریان عبوری، آمپرمترها به دو دسته تقسیم می‌شوند:
آمپرمتر «جریان متناوب» (AC)
آمپرمتر «جریان مستقیم» (DC)
آمپرمتر با سیم‌پیچ متحرک یا PMMC
این آمپرمتر دارای آهنرباهای دائمی است. در این آمپرمتر قسمت رسانا بین قطب دائمی آهنربا قرار می‌گیرد و با انحراف مغناطیسی کار می‌کند. طریقه کار بدین صورت است که با عبور جریان از قسمت رسانا، نیروی مکانیکی به آن وارد می‌شود و چون این قسمت به سیم‌پیچ متحرک متصل است، عقربه روی صفحه شروع به حرکت‌ می‌کند. از این نوع آمپرمتر فقط برای اندازه‌گیری جریان مستقیم استفاده می‌شود. هنگامی که منبع‌های تغذیه پل‌های یکسوکننده‌ هستند، می‌توان از این آمپرمتر در سیستم‌های AC نیز استفاده کرد.
گالوانومتر D’Arsonval یک آمپرمتر با سیم‌پیچ متحرک است. این آمپرمتر از انحراف مغناطیسی استفاده می‌کند یعنی جریان عبوری از یک سیم‌پیچ باعث حرکت سیم‌پیچ در میدان مغناطیسی می‌شود. شکل مدرن این دستگاه توسط ادوارد وستون ساخته شد که در آن از دو فنر مارپیچ برای تأمین نیروی بازگرداننده استفاده می‌کردند.
شکاف هوای ثابت بین هسته آهن و قطب‌های آهنربای دائمی باعث می‌شود که مقیاس انحراف به صورت خطی با جریان متناسب باشد. از آنجا که میدان مغناطیسی قطبی است عقربه دستگاه برای هر جهت جریان به صورت مخالف عمل می‌کند. از این رو یک آمپرمتر جریان مستقیم به نوع اتصال حساس است.
بیشتر آمپرمترها با یک ترمینال مثبت علامت گذاری شده‌اند اما بعضی از آن‌ها ترمینال صفر نیز دارند و می‌توانند جریان‌ها را در هر دو جهت نمایش دهند.
آمپرمتر با مغناطیس متحرک یا MM
آمپرمترهای با مغناطیس یا آهنربای متحرک اساساً همانند آمپرمترهای با سیم‌پیچ متحرک عمل می‌کنند با این تفاوت که سیم‌پیچ در این حالت نقش متر را دارد و یک آهنربای دائمی عقربه را حرکت می‌دهد. آمپرمترهای با آهنرباهای متحرک قادرند جریان‌های بزرگتری نسبت به آمپرمترهای با سیم‌پیچ متحرک اندازه‌گیری کنند، زیرا در این آمپرمترها سیم‌پیچ می‌تواند از سیم‌های ضخیم‌تری ساخته شود و نیازی نیست جریان توسط فنرهای نازک یا «فنر رقاصک» (HairSpring) منتقل شود. در واقع برخی از آمپرمترها در این دسته اصلاً دارای فنر نیستند و در عوض از یک آهنربای ثابت برای تأمین نیروی بازگرداننده استفاده می‌کنند.
آمپرمتر با آهن متحرک یا MI
این آمپرمتر می‌تواند هر دو جریان متناوب و مستقیم را اندازه‌گیری ‌کند. در این نوع آمپرمتر از یک قطعه آهن استفاده شده که با اعمال نیروی الکترومغناطیس به سیم‌پیچ ثابت، حرکت می‌کند.
همان طور که در تصویر بالا مشخص است آهن در این دستگاه شامل یک پره متحرک است که به عقربه متصل شده و یک پره ثابت نیز دارد که توسط یک سیم‌پیچ احاطه شده است.
با عبور جریان متناوب یا مستقیم از سیم‌پیچ در هر دو پره، یک میدان مغناطیسی در هر دو پره ایجاد می‌شود و سبب می‌شود پره‌ها یکدیگر را دفع کنند و پره متحرک در برابر نیروی بازگرداننده که توسط فنرهای مارپیچ ایجاد شده منحرف می‌شود.
انحراف مقیاس آهن متحرک متناسب با مربع جریان است. در نتیجه این ابزارها به طور معمول دارای مقیاس غیر‌خطی هستند اما قطعات آهنی معمولاً به شکلی در دستگاه قرار می‌گیرند که مقیاس نسبت به بازه بزرگی از دامنه تغییرات نسبتاً خطی باشد. این دستگاه توسط مهندس اتریشی، «فردریش درکسلر» (Friedrich Drexler)، در سال 1884 اختراع شد.
آمپرمتر الکترودینامیک
دقت این آمپر متر در مقایسه با آمپرمترهایی با آهن یا سیم‌پیچ متحرک بسیار بیشتر است و برای هر دو جریان مستقیم و متناوب استفاده می‌شود.
آمپرمتر سیم داغ
در یک آمپرمتر با سیم داغ با عبور جریان از طریق یک سیم، سیم گرم شده و منبسط می‌شود. اگرچه این ابزارها اندازه‌گیری سریع و دقت بالایی ندارند اما گاهی اوقات در اندازه‌گیری جریان فرکانس رادیویی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
کاربرد آمپر متر
همان‌طور که گفتیم آمپرمتر یا آمپرسنج برای اندازه‌گیری جریان الکتریکی در مدار به کار می‌رود.
اجزای آمپر متر
در این بخش توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانیم یک آمپرمتر بسازیم. برای ساخت یک آمپر متر باید وسایل زیر را فراهم کنید:
سیم مسی 10 متر یا بیشتر
دو آهن ربای کوچک دیسک مانند با قطر 1 سانتی متر
نخ یا نخ قلاب ماهیگیری
یک لوله مقوایی (به عنوان مثال لوله دستمال توالت)
یک تکه مقوا 
چسب مایع حرارتی
فویل آلومینیوم (دو مربع 5 سانتی‌متری)
پونز
سمباده
باتری قلمی
ساخت آمپرمتر
به طول 4 سانتی‌متر از لوله را برش دهید. سیم مسی را حداقل 100 مرتبه دور مقطع لوله مقوایی بپیچید و حداقل 10 سانتی‌متر از سیم را در هر انتها آزاد بگذارید. برای نگه داشتن سیم‌پیچ بر روی لوله از چسب مایع حرارتی استفاده کنید. با استفاده از چسب مایع حرارتی یا منگنه لوله را به پایه متصل کنید.
عایق انتهای سیم مسی از دو طرف لوله را جدا کنید تا سیم به صورت مس براق ظاهر شود. انتهای سیم‌پیچ را حلقه کنید و آن را چندین بار بچرخانید. ورق آلومینیوم را به دور انتهای بدون عایق حلقه سیمی که ایجاد کرده‌اید بچرخانید تا به شکل یک مستطیل دربیاید و ضخامتی در حدود 1 سانتی‌متر در ۲٫۵ سانتی‌متر ایجاد کند.
فویل آلومینیوم را به مقوا منگنه کنید وهمین کار را با انتهای آزاد دیگر سیم انجام دهید. علامت + را در نزدیکی یک انتهای یکی از سیم‌ها علامت‌گذاری کنید، مهم نیست کدام انتها را به عنوان پایانه مثبت انتخاب می‌کنید.
آهن ربا را از یک نخ در مرکز سیم‌پیچ آویزان کنید، نخ را بین دو آهنربا نگه دارید و با برش لوله در دو انتهای سیم پیچ، آهنربا را در مرکز لوله ثابت کنید.
باتری را به سیم‌ها وصل کنید و طرف + باتری را به سر مثبت پایه که علامت زده‌اید متصل کنید. آهنرباها باید به گونه‌ای بچرخند که یک سمت آنها به سمت یکی از پایه‌های آلومینیومی باشد. بر روی سمتی از آهنربا که به سمت پایه مثبت است علامت + را درج کنید. با اتصال معکوس باتری آهنربا باید خلاف جهت ابتدایی بچرخد.
جریان الکتریکی با عبور از سیم‌پیچ یک میدان مغناطیسی تولید می‌کند. سیم پیچ دارای قطب مغناطیسی است. میدان مغناطیسی به آهنربای آویزان از لوله نیرو وارد می‌کند و سبب می‌شود که نخ متصل به آهنربا بچرخد. آهنربای آویزان توسط میدان مغناطیسی زمین در حالت بدون جریان خود متوقف است، با عبور جریان و القای میدان مغناطیسی نخ متصل به آهنربا بیشتر شروع به پیچیدن می‌کند، هر چه جریان قوی‌تر باشد تعداد پیچش‌های نخ بیشتر می‌شود.
آمپرمتر dc تابلویی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات آمپر متر تابلویی-آمپرمتر عقربه ای گرد-مشخصات آمپرمتر تابلویی-آمپرمتر عقربه ای dc  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله آمپرمتر dc تابلویی را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از آمپرمتر dc تابلویی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   

 

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟